به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه پنجشنبه در دومین نشست ساماندهی صنف های ناسازگار با محیط زیست شهر بندعباس با اشاره به اهمیت این موضوع در زیباسازی شهر، افزود: اجرای این طرح باید هر چه سریعتر با سرعت و دقت لازم انجام و به نتیجه برسد.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح بر زیبایی های شهر بندرعباس اضافه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت های ویژه این شهر در حوزه گردشگری ،برنامه ریزی ها باید به سمت زیباسازی و جذابیت هر چه بیشتر این شهر برای گردشگران متمرکز شود.
حیدری خاطرنشان کرد: اجرای موفقیت آمیز طرح جابجایی بنکداران و نمایشگاه خودرو بندرعباس به محل جدید نقش مهمی در اجرای موفقیت آمیز طرح جابجایی صنف های ناسازگار با محیط زیست خواهد داشت .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: در اجرای طرح ساماندهی صنف های ناسازگار با محیط زیست سیاست های تشویقی بکار برده شود تا طرح هر چه سریعتر به اهداف مورد نظر دست یابد.
وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی همچون آب و فاضلاب ، مخابرات ، برق و گاز همزمان با آغاز عملیات اجرایی طرح، نسبت به ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز در محل جانمایی شده برای انتقال صنف ها اقدام کنند.
7198/2094
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.