بخشدار مرکزی بندرعباس روز جمعه در حاشیه این مراسم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساختمان پایگاه اورژانس و تجهیز آن با مشارکت مردم و کمک های مالی دولت ظرف مدت یک سال ساخته می شود.
ابراهیم اسماعیلی اعتبار پیش بینی شده برای ساخت این ساختمان را یک میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: 700میلیون ریال آن از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی و باقی مانده آن توسط مردم سیاهو تامین می شود.
این مقام مسوول در فرمانداری بندرعباس با اشاره به وجود درمانگاه در سیاهو ابراز داشت: این مرکز نیز خدمات اورژانسی به ساکنان این دهستان واقع در منطقه کوهستانی شمال غرب شهرستان بندرعباس ارائه می کند.
بخشدارمرکزی بندرعباس در ادامه از بهسازی و تعریض محور سیاهو با احمدی، اختصاص 30میلیارد ریال برای اتمام سد زاکین و آغاز عملیات اجرایی 5 سد سنگی ملاتی به عنوان پروژه های در دست ساخت دراین منطقه نام برد.
اسماعیلی خاطر نشان ساخت: طرح بهسازی شبکه آب آشامیدنی سیاهو به طول 25 کیلومتر و تامین آب آن با حفر یک دهانه چاه جدید مرداد ماه امسال وارد مدار می شود.
بخشدار بخش مرکزی بندرعباس یاد آور شد: میزان استحصال آب در سیاهو یک و نیم برابر سرانه جمعیت این بخش است و برای کاهش میزان مصرف تاکنون نشست های توجیهی زیادی با مردم برگزار شده است.
دهستان سیاهو در 60کیلومتری شمال بندرعباس واقع شده وشهرت جهانی آن بدلیل تولید محصول نارنگی است.
6149 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.