ابراهیم رودباری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون یک میلیارد و 600 میلیون ریال از سوی خیران برای تهیه و تامین سبدهای کالا جمع آوری شده است.
وی، ارزش هر سبد کالا را یک میلیون و 600 هزار ریال اعلام کرد و گفت: این سبدهای غذایی شامل برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، عدس، چای و قند است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) رودان خاطر نشان کرد: این سبدهای غذایی در بین زنان سرپرست خانوار، خانواده‌ های ایتام و نیازمند ساکن در مناطق فقیر نشین شهر و روستاهای دورافتاده که امکان تهیه این اقلام را نداشتند، توزیع شد.
رودباری ادامه داد: طرح اطعام نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و خیران می توانند جهت مشارکت در این امر خداپسندانه به کمیته امداد امام خمینی (ره) رودان مراجعه کنند.
وی در ادامه از اطعام نیازمندان در روستای غیبی خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری شورای زکات روستای غیبی 700 پرس غذا بین نیازمندان این روستا توزیع شد.
وی از اجرای طرح 'شجره طیبه' در رودان خبر داد و اضافه کرد: با هدف ترویج فرهنگ زکات در جامعه، 110 اصله درخت در قالب طرح 'شجره طیبه' در ماه مبارک رمضان در رودان پلاک کوبی می شود.
رودباری افزود: درآمد حاصل از فروش محصولات درختان پلاک کوبی شده برای زکات و کمک به نیازمندان در رودان هزینه خواهد شد.
به گفته وی، هم اکنون 12 هزار و 265 نفر در قالب 5 هزار و 500 خانوار از مزایا و خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در رودان بهره مند هستند.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.