حمید جهانگیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهرستان حاجی آباد که به عنوان شهر سبز استان هرمزگان از آن یاد می شود هم اکنون 99 درصد شهر حاجی آباد با 4 هزار و 873 مشترک از نعمت گاز برخوردارند.
وی افزود: دهستان بالا و پایین، باینوج، دشتوییه، برآفتاب، لای بیشه، مهرآوران، علی آباد، شهرک جدید معدونیه، محمدآباد و نجات آباد 11 روستایی هستند که امسال در طرح گازرسانی قرار دارند.
فرماندار حاجی آباد گفت: درحال حاضر روستاهای باغات، کشکوئیه، تزرج، برغنی، معدنوئیه، گنج، طارم و هاشم آباد از نعمت گازخانگی بهره مند هستند.
جهانگیری ابراز کرد: هم چنین مطالعه طرح گازرسانی به بخش فارغان و احمدی و صنایع واقع در این دو منطقه در سال جاری انجام می گیرد.
به گفته وی، در بخش صنعتی 84 واحد گلخانه در حاجی آباد گازرسانی شده اند و 9 واحد گلخانه و پنج واحد مرغداری نیز در نوبت گازرسانی قرار دارند.
فرماندار حاجی آباد در خصوص پوشش گازرسانی به مدرسه ها نیز بیان داشت: تمامی مدرسه های سطح شهر حاجی آباد گازرسانی شده اند و برخی مدارس در 19روستای بخش مرکزی از نعمت گازطبیعی برخوردارند و بقیه نیز در برنامه توسعه شبکه و گاز رسانی قرار دارند.
9887 /6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.