به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا رستگار روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگ ترین مشکل آمریکا است و ترامپ به شکست خود اعتراف کرده که سرمایه هنگفتی در خاورمیانه هزینه کرده اما هیچ منفعتی برای کشورش نداشته است.
وی بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران مرزهای غربی و جغرافیایی را درنوردیده است و حرف اول را در جهان می زند.
این مسوول یاد آورشد: وجود سپاه و بسیج مایه آرامش در کشور است و دشمنان از این قدرت وحشت دارند.
وی هم چنین با اشاره به فتنه 88 گفت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که این فتنه، انقلاب اسلامی را واکسینه کرده و در فتنه دی ماه 96 نیز، مردم بار دیگر با بصیرت و آگاهی بیشتر به میدان آمدند و آن را خنثی کردند.

**توجه به کالای داخلی کشور را رشد می دهد
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابراز داشت: اگر بخواهیم کشور رشد کند باید توجه و حمایت از کالای ایرانی داشته و روی پای خودمان بایستیم.
رستگار یادآور شد: این که مقام معظم رهبری نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته و شعار سالجاری را به این امر اختصاص دادند، یک نکته هوشمندانه در جهت افزایش کیفیت کالای داخلی در آینده و رفع بیکاری بوده است.
وی بیان داشت: نگاه رهبر فرزانه انقلاب، به کیفیت تولیدات داخلی در کشور و رسیدن به خودباوری و خود اتکایی است که اکنون در ساخت سلاح جهانی و موشک موفق عمل کرده ایم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در بحث اقتصاد کشور با آن روبرو هستیم، این است که بیشتر مسوولان ما تحصیل کرده خارج از کشور بوده و سرمایه گذاری داخلی نداشتند.
وی گفت: باید کیفیت تولیدات داخلی را بالا ببریم و به منابع دشمن چشم ندوزیم چرا که اگر منفعتی برای آن ها نداشته باشیم، رابطه شان را با ما قطع می کنند.
رستگار اضافه کرد: پشتوانه هر قدرت بزرگی، رسانه قوی است و امروز رسانه ها با قدرتی که دارند می توانند در حل مشکلات کارساز باشند.
این مسوول در پایان گفت: سپاه در هفته عقیدتی سیاسی 37 برنامه در هرمزگان اجرا می کند که مهم ترین آن ها دیدار با امامان جمعه، مراسم بزرگداشت و تجلیل از مقام استاد مطهری و مربیان و معلمان، مراسم صبحگاه مشترک و اجرای زنگ سپاس معلم در مدرسه ها، برگزاری نشست های بصیرتی، حلقه های صالحین و برگزاری مسابقه های ورزشی است.
7195/7408

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.