امیر سلکی روز یکشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قشم افزود: همچنین در این بازدید ها 2 هزار و 500 تذکر شفاهی داده شد و 115 مورد نیز برخورد شدید صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه تا سال گذشته مجوز پروانه کسب توسط سازمان به صورت سالیانه صادر می شد، ادامه داد: 4 هزار مجوز پروانه کسب در سال گذشته توسط این اداره صادر شد.
سلکی تصریح کرد: بر اساس فعالیت های صورت گرفته مدت پروانه کسب صادره از این سازمان تا 3 سال افزایش یافت و نرخ صدور آن نیز به صورت شناور و بر اساس وضعیت بازار 10 درصد کاهش یا افزایش می یابد.
وی افزود: اداره امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم در سال 96 حدود 10 میلیارد ریال درآمد کسب کرد که نسبت به سال قبل از آن 11 درصد افزایش داشت.
مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته واحدهای صنفی قشم از نظر سطح سلامت رتبه اول استان را به دست آوردند که این امر نتیجه همکاری واحدهای صنفی با این اداره، شبکه بهداشت و دستگاه قضایی است.
وی افزود: همچنین 2 مجتمع تجاری «الماس» قشم و «قصر» درگهان با حدود یک هزار و 500 واحد پارسال به بهره برداری رسید و 3 مجتمع «معراج» و «میلاد» در قشم و «الماس» درگهان نیز با 2 هزار و 800 واحد تا پایان شهرویورماه امسال به بهره برداری می رسد.
سلکی در ادامه با اشاره به توزیع 4هزار افطاری ساده در ماه رمضان سال گذشته گفت: امسال نیز این آمادگی وجود دارد تا 10 هزار افطاری ساده در سطح قشم توزیع شود که این امر اعتباری معادل 100 میلیون ریال نیاز دارد.
هم اکنون 20 هزار فعال اقتصادی در جزیره قشم مشغول فعالیت هستند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.