به گزارش ایرنا، آخرین خبر دریافتی از ستاد مدیریت بحران شرکت نفت فلات قاره ایران حاکی از پیدا شدن لاشه بالگرد سانحه‌ دیده در چند مایلی محل حادثه به طور واژگون شده دارد و هم ‌اکنون لاشه بالگرد توسط یکی از شناورها مهار شده است.
با وجود توفانی بودن دریا و شدت امواج، شناورهای این شرکت با امکانات لازم در محل حادثه حضور داشته و تلاش‌ ها جهت امکان راهیابی غواصان به درون کابین بالگرد به منظور یافتن سرنشینان ناپدید شده آن در حال انجام است.
به گزارش ایرنا، وزارت نفت شامگاه سه شنبه اعلام کرد: بالگرد شرکت نفت فلات قاره ایران که برای انتقال یکی از کارکنان که دچار سکته شده بود، به سکوی R1 (میدان رسالت) اعزام شده بود، مدت کوتاهی پس از ترک سکو در راه انتقال بیمار به سمت جزیره کیش سقوط کرد.
این وزارتخانه افزوده است: تاکنون فوت جواد کاراندیش (بیمار) و بهروز اشکان، پزشکیار تایید و از سلامتی کاپیتان سهیلی اطمینان حاصل شده است.
تا لحظه انتشار این خبر دو تن از سرنشینان بالگرد شرکت نفت مفقود هستند.
پیکر دو فرد فوت شده در این سانحه شامگاه سه شنبه پیدا شد و کاپیتان سهیلی از خلبانان بالگرد نیز در بیمارستان جزیره کیش بستری است.
شرکت نفت فلات قاره ایران چند سکوی استخراج و بهره برداری نفتی از جمله سکوی سلمان، سکوی بلال، سکوی رسالت و سکوی رشادت در نزدیکی جزیره لاوان دارد که رفت و آمد به این سکوها با بالگرد و کشتی انجام می شود.
جزیره لاوان از توابع شهرستان بندر لنگه در غرب استان هرمزگان است.
9887/6048/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.