**قشم
امام جمعه قشم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار گفت: پاسدار از تمامیت ارزش های انقلاب پاسداری می کند و از این رو همه مردم بدون توجه به لباس، نهاد و مکانی که در آن خدمت می کنند، باید خود را پاسدار بدانند.
حجت الاسلام رضا جوکار در بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته قشم اظهار داشت: امروز مخالفان اسلام، شیعه و نظام جمهوری اسلامی با هم متحد شده اند و در مقابل ایران صف آرایی کرده اند و از این رو باید همه افراد جامعه پاسدار ارزش های انقلاب، جمهوری اسلامی و خون شهدا باشند.
وی ادامه داد: ایجاد نابسامانی های مالی و اقتصادی و از جمله ایجاد اختلال در بازار ارز در روزهای اخیر از توطئه های دشمن است که با واکنش نیروهای اطلاعاتی و امنیتی خنثی شد.
**بندرلنگه
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: تمام نیروهای نظامی از اهمیت یکسان و ویژه ای برخوردار هستند و همه آنها در دفاع از این مرز و بوم یک صدا و یک دل هستند.
حجت الاسلام محمدجواد رکنی با اشاره به فرارسیدن روز پاسدار، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب امروز در خارج از کشور سعی در ایجاد سپاه هراسی در درون کشور دارند که باید همه ما هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمن تفرقه افکنی کند.
**کیش
امام جمعه کیش نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن اشاره به مسایل مختلف و تاکید بر ضرورت حمایت مردم و دستگاه ها از کالاهای ایرانی، گفت: مردم باید کوچکترین نیازهای زندگی خود را با خرید کالای ایرانی تامین و برای رونق اقتصادی کشور همراه مسوولان، مشارکت کنند.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن‌زاده اظهار کرد: توجه مردم به خرید کالای ایرانی که از اصول بدیهی اقتصاد ملی است ، باعث گردش مالی و نیز افزایش ثروت ملی می‌شود.
وی همچنین سپاه را یک مجموعه موفق و ماندگار از نظام اسلامی و برآمده از تفکرات ناب انقلاب اسلامی معرفی کرد و افزود: سپاه محصولی مبارک و مقدس از نظام اسلامی است که باعث افتخار این سرزمین است.
حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: مجموعه سپاه پاسداران کیش نیز در صیانت و پاسداری از حریم هوایی و دریایی این جزیره نقش آفرین بوده و در حوزه های امنیتی و فرهنگی این منطقه نیز نقش موثر و مهمی دارد.
**پارسیان
امام جمعه پارسیان نیز با اشاره به اهمیت وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از انقلاب و ارزش های آن و هراس دشمن از آنها، گفت: سپاه موهبتی الهی برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام هادی میرزایی خاطرنشان کرد: سپاه یک محافظ مقتدر و آگاه انقلاب اسلامی است و براساس قانون، حفظ دستاوردهای انقلاب مهم‌ترین وظیفه سپاه پاسداران است.
7198/ 2094

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.