به گزارش ایرنا، حمیدرضا بهزادی عصر پنجشنبه در شورای اداری شهرستان قشم افزود: همچنین در ایام عید با توجه به واگیری بیماری سرخک در شهرستان های اطراف، برای جلوگیری از همه گیری این بیماری در شهرستان بیش از 12 هزار نفر در مناطق شناسایی شده، نسبت به بیماری مذکور ایمن سازی شدند.
وی با اشاره به راه اندازی اورژانس دریایی و هوایی ادامه داد: سال گذشته با اقدام انجام شده اورژانس شهرستان از 3آمبولانس به 7 آمبولانس افزایش پیدا کرد که در ایام عید نیز 3 آمبولانس به صورت موقت اضافه شد.

** ثبت 34 مورد زایمان در طرح نوروزی 97
رییس شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: از 25 اسفند 96 تا 14 فروردین ماه نزدیک به 9 هزار نفر به بیمارستان جی جیان مراجعه کردند که 7 هزار نفر توسط پزشک و ماما مورد معاینه قرار گرفتند و 34 مورد زایمان نیز به ثبت رسید.
بهزادی، با اشاره به افزایش متخصصان بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم از 23 به 37 نفر افزود: در ایام عید همچنین 10 هزار و 403 نفر به این بیمارستان مراجعه کردند که 801 نفر بستری شدند و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.
وی ادامه داد: در بحث بهداشت محیط نیز از ابتدای اسفند سال گذشته تا 15 فروردین ماه جاری هفت هزار و 425 مورد بازرسی توسط 23 تیم 2 نفره به انجام رسید که منجر به صدور 229 مورد اخطار شد.
وی گفت: در نتیجه این بازدید ها همچنین 11 واحد ارائه دهنده مواد غذایی مختلف پلمب و چهار هزار کیلو مواد غذایی نیز نابود شد.
شهرستان قشم دارای هشت مرکز خدمات جامع سلامت، و 38 خانه بهداشت است. این شهرستان شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/ 6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.