به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه در جزیره کیش افزود: تعدادی از عوامل فریب خورده و اخلالگران نظم و امنیت در عملی مزبوحانه به نیروی انتظامی و بسیجیان حمله کردند و تعدادی را به شهادت رساندند.
وی اظهار کرد: اینها شهیدان ولایت و امنیت هستند و اقدام این اغتشاشگران اقدامی داعشی مسلک بود که شبیه آن در گروه داعش وجود دارد.
وی با بیان اینکه سرنخ این اقدام اغتشاشگران به خارج از کشور می رسد تاکید کرد: عوامل ضد انقلاب خارج نشین در این اغتشاشات دخیل بودند و این اغتشاشگران پیاده نظام آن دشمن خارج نشین پناهنده هستند.
امام جمعه کیش اظهارداشت: از وزارت اطلاعات و مسوولان امنیتی می خواهیم موضوع را پیگیری و خنثی کنند.
حسن زاده افزود: در این اغتشاشات موضوع حایز اهمیت مدارا کردن نیروهای انتظامی و اصل نظام با این افراد بود ، اما از مجلس شورای اسلامی بویژه کمیسیون امنیت ملی می خواهیم در این مساله ورود کند.
امام جمعه کیش در ادامه سخنانش گفت: خطر ارتجاع همچنان انقلاب اسلامی را تهدید می کند و ارتجاع به معنای برگشت از دستاوردهای انقلاب است.
حجت الاسلام حسن زاده افزود: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند در بسیاری از انقلاب های بزرگ مثل فرانسه، روسیه و کشورهای افریقایی و آمریکای لاتین بدون استثنا در سالهای اولیه خود دچار ارتجاع و برگشت از اصول و اهداف انقلاب شدند و تنها پوسته ای از این انقلاب ها باقی ماند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در این 40 سال گرفتار ارتجاع نشده و حرکت آن سست و کند نگردیده است اما ارتجاع همچنان انقلاب را تمدید می کند.
حسن زاده تاکید کرد: حرکت به سمت اشرافی گری حرکت به سوی ارتجاع است و اگر روزی مردم و مسوولان به سمت اشرافی گیری حرکت کنند و خوی اشرافی گری در مردم و مسئولان قرار بگیرد، آن لحظه ارتجاع از انقلاب است.
6993/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.