محمد علی سلیمی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی هرمزگان (ایرنا) اظهار داشت: بدهی هایی که از مدت آنها سه سال گذشته و قطعی شده مشمول این بخشیدگی نمی شود.
وی ادامه داد: تعاونی های مرزنشینان هرمزگان براساس جدولی که در اختیار اتحادیه تعاونی های مرزنشینان استان قرار گرفته باید برای تقسط بدهی های خود به امور مالیاتی مراجعه کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: این تعاونی ها پس از تقسط بدهی و روان شدن کارهایشان باید صادرات هم داشته باشند وخود را به عنوان یکی از بازوهای صادرات محصول ها و کالاهای تولیدی استان مطرح کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کارگران و کارفرمایان باید به سمت تشکیل انجمن های صنفی سوق یابند تا بهتر و راحت تر بتوانند مسائل و مشکل های خود را پی گیری کنند.
سلیمی همچنین به قانون مشاغل سخت و زیان آور پرداخت و خاطر نشان کرد: برای آنکه گروه یا شخصی مشمول این قانون شود باید در لیت حق بیمه اش عنوان شغلی مشمول این قانون ذکر شده باشد.
وی اشاره کرد: اکنون برخی گروه ها مانند خبرنگاران به دلیل خویش فرما بودن و یا ذکر نشدن عنوان خبرنگار در لیست های حق بیمه برای استفاده از مزایای قانون مشاغل سخت وزیان آور دچار مشکل خواهند شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این افراد و گروه ها باید برای پیشگیری از ایجاد هرگونه مشکلی در بهره گیری از قانون مشاغل سخت و زیان آور نسبت به اصلاح عنوان شغلی خود در لیست های حق بیمه ای که از سوی رسانه آنان به بیمه تامین اجتماعی ارسال می شود اقدام کنند.
سلیمی در پایان این نشست از خبرنگاران دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی هرمزگان با اهداء لوح تقدیر کرد.
3219 /6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.