به گزارش ایرنا، در پایان این رقابت ها رتبه برتر به تیم نیروی دریایی سپاه با کسب 14 طلا، 4 نقره و سه برنز اختصاص یافت، هم چنین مازندران با پنج طلا، هشت نقره و شش برنز رتبه دوم و اصفهان با چهار طلا، هفت نقره و چهار برنز رتبه سوم را کسب کردند.
این رقابت ها در شش رشته ورزشی برگزار شد که در رشته تکواندو 28 تیم با 138 ورزشکار در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند.
در پایان رقابت های تکواندو، نیروی دریایی سپاه با چهار طلا و 2 نقره مقام اول، دانشگاه بقیه الله با سه طلا، یک نقره و یک برنز مقام دوم و مازندران با 2 طلا و سه نقره مقام سوم را کسب کردند.
در رشته آمادگی جسمانی 22 تیم با 128 ورزشکار در رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند و استان قزوین با 2 طلا و سه نقره مقام اول، مازنداران با یک طلا و یک برنز مقام دوم و آذربایجان شرقی با یک طلا و یک نقره مقام سوم را کسب کردند.
28 تیم با 110 ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در رشته تیراندازی با یکدیگر رقابت کردند.
در رشته تیراندازی تیم استان مرکزی با 2 طلا، یک نقره و 2 برنز مقام اول را بدست آورد و فارس با 2 طلا، 2 نقره و یک برنز رتبه دوم و اصفهان با 2 طلا، یک نقره و یک برنز مقام سوم را از آن خود کردند.
179 نفر در قالب 24 تیم در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رشته شنا رقابت های خود را انجام دادند و در نهایت نیروی دریایی سپاه با هفت طلا، 2 نقره و سه برنز موفق به کسب مقام اول این رشته شد و اصفهان با یک طلا، چهار نقره و 2 برنز مقام دوم را از آن خود ساخت و مازندران با 2 طلا، 2 نقره و سه برنز موفق به کسب مقام سوم شد.
220 ورزشکار در قالب 22 تیم در رشته والیبال مسابقه دادند که خراسان رضوی بر سکوی اول ایستاد و البرز و مازندران دوم و سوم شدند.
تیم های کهگیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی و اصفهان نیز به ترتیب بر سکوی اول تا سوم رشته فوتسال ایستادند.
با اهدای مدال ها به نفرها و تیم های برتر، اولین دوره رقابت های فرهنگی ورزشی خانواده سپاه پس از سه روز خاتمه یافت.
3219/7408
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.