به گزارش ایرنا، سرهنگ محمود حافظی روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی بندرلنگه به دنبال کسب خبری مبنی بر ورود و انتقال یک محموله کالای قاچاق شامل مواد نیروزای خارجی، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران با اقدام های فنی و اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و پس از مسدود کردن مسیر حرکت احتمالی، به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.
سرهنگ حافظی اظهار کرد: ماموران انتظامی بندرلنگه در بازرسی از کامیونت مذکور، بیش از یک میلیون و 660 هزار عدد قرص نیروزا، 672 کیلوگرم پودر نیروزا و یک هزار و 440 لیتر نوشیدنی نیروزا قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی بندرلنگه با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده بیش از پنج میلیارد ریال می باشد، تصریح کرد: درهمین راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی خاطر نشان کرد: مصرف اینگونه مواد نیروزا که هیچ گونه مجوزی نداشته و بدون نظارت و استانداردهای بهداشتی و به صورت قاچاق وارد می شود، عوارض بسیار بدی بر مصرف کنندگان به ویژه جوانان دارد و باید از مصرف آنها به شدت پرهیز کرد.
سرهنگ حافظی ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.