به گزارش ایرنا، سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد در مراسم افتتاح این مسجد گفت: مسجد و حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهر سردشت در زمینی به مساحت 180 متر مربع و با هزینه 750 میلیون ریال از محل کمک های مردمی و بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) احداث و به بهره برداری رسید.
حجت الاسلام صابر پروین افزود: هم چنین در این روز 2 باب خانه عالم نیز با کمک های مردمی و بسیج سازندگی سپاه در روستاهای شهرستان بشاگرد افتتاح شد.
وی بیان داشت: یک باب خانه عالم در روستای درآلوی در زمینی به مساحت 80 متر مربع و با هزینه 500 میلیون ریال و دیگری به مساحت 90 مترمربع و با هزینه 500 میلیون ریال در روستای شه بابک بشاگرد احداث شد.
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد یادآور شد: ایجاد مسجد در روستاها و مناطق مختلف این شهرستان با همت مردم مایه افتخار و خرسندی است، چرا که سال‌ های سال در این مساجد عبادت خدا صورت گرفته و همه در اجر آن شریک هستند.
پروین اضافه کرد: اهمیت مسجد سازی در دین اسلام به حدی است که در روایت آمده ساخت مسجد به ‌اندازه لانه پرنده‌ای در عالم آخرت تبدیل به قصری در باغ بهشت می‌شود و مراد از این حدیث مشارکت حداقلی در ساخت مسجد است.
سرپرست تبلیغات اسلامی بشاگرد خطاب به خانواده ها گفت: اگر می ‌خواهید فرزندان خود را بیمه کنید، راه مسجد را به آنها نشان دهید.
شهرستان بشاگرد با 35 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری شرق هرمزگان واقع است.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.