به گزارش ایرنا، محمد مهدی زاهدی شامگاه سه شنبه در نشست اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با استاندار هرمزگان افزود: امیدواریم می رود این پیشنهاد توسط کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تایید شود.
وی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه معادل 3 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی در طول برنامه باید به مدارس تخریبی اختصاص داده شود که اعلام شد امکان انجام این کار وجود ندارد ولی این به تایید شورای نگهبان رسیده و قانون است.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر اعضای این کمیسیون به هرمزگان پرداخت و اظهارداشت: این سفرها باعث می شود تصمیم هایی که کمیسیون در موضوع بودجه ای، قانون و نظارت می گیرد از پختگی و انسجام خوبی برخوردار باشد.
زاهدی ادامه داد: ظرفیت خوب منابع انسانی در دانشگاه ها و آموزش و پرورش هرمزگان وجود دارد و افراد علاقه مند، معلمان و دانش آموزان و دانشگاهیان این استان برای خدمت بیشتر بسیار با انگیزه هستند.
وی اشاره کرد: از سوی دیگر کاستی های زیادی در دانشگاه ها، آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان وجود دارد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم هرمزگان، استاندار و مدیران استان در تهران کمک کنند تا نتیجه لازم از این سفر حاصل شود.
وی بیان داشت: صبح و بعد از ظهر چهارشنبه مسائل به صورت مفصل مورد بررسی اعضاء کمیسیون که امروز از نقاط مختلف هرمزگان بازدید کردند قرار می گیرد.
رئیس و اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی شامگاه روز دوشنبه برای بازدید از مراکز آموزشی هرمزگان وارد استان شده اند و در اولین روز حضور خود مدارس شهرستان های بندرلنگه و میناب و همچین مدارس شهر بندرعباس و دانشگاه های این استان را مورد بازدید قرار دادند.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.