به گزارش ایرنا، سردار علی‌ محمد نائینی جمعه شب در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در مسجد النبی شهر قشم افزود: حماسه 9 دی پیامدهای مختلف داشت و مردم با پیام جهانی خود به دشمن نشان دادند که نمی‌توان با شیوه انقلاب رنگی و جنگ نرم این نظام و انقلاب را شکست دهند.
وی به فتنه ‌گری در صدر اسلام اشاره و تصریح کرد: در این روز جمعیتی بیش از 4 میلیون نفر از مردم و حتی کسانی که به انتخابات سال 88 معترض بودند، برای دفاع از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان آمدند و توطئه دشمنان را خنثی کردند.
نائینی ادامه داد: امروز آمریکا مرکزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است و قصد دارد با استفاده از اعتراضات اجتماعی و قومی با ایران وارد جنگ شود.
وی اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی را نمی‌توان از طریق تحریم‌های سنگین و جنگ سخت نابود کرد و تنها راه شکست کشور را جنگ نرم می‌داند ولی این آرزو را نیز به گور می‎برد.
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه گفت: فتنه ادامه دارد و تمام شدنی نیست ولی ابزار جلوگیری از فتنه به فرموده رهبری بصیرت است که تا زمانی که مردم به این ابزار مجهز باشند نظام از هر آسیبی در امان است.
وی افزود: در حال حاضر فضای فتنه‌ گونه در کشور مشاهده می ‌شود و برخی از افراد با اقدام و اظهارنظرهای خود فضای کشور را غبارآلود کرده‌اند.
نائینی ادامه داد: هر کس برای رسانه‌های غربی سوژه و محتوا تولید کند و قصد بدبین کردن مردم به ارکان نظام و ایجاد فضای دو قطبی در کشور را داشته باشد فتنه‌ گر است که چنین افرادی باید شناسایی شوند.
وی اذعان کرد: ملاک انقلابی بودن پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب است و اگر شخصی با سابقه انقلابی در حال حاضر تغییر موضع داده است دل در گرو مطالبات رهبری و مردم ندارد و در میدان دشمن است.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500 / 6048
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.