به گزارش روز جمعه ایرنا، فرزاد افشاری نژاد در آئین آغاز به کار این دفتر پیشخوان افزود: واحدهای پیشخوان در زمینه درخواست کارت ملی هوشمند و تعویض و تحویل شناسنامه به مردم هرمزگان خدمات ارائه می دهند.
وی بیان کرد: با راه اندازی دفتر تیرور، هم اکنون شهرستان میناب دارای 6 دفتر پیشخوان دولت است که می ‌تواند کمک شایانی به رفاه و آسایش و هم چنین افزایش رضایت مندی مردم در این منطقه از شرق هرمزگان داشته باشد.
مدیر کل ثبت احوال هرمزگان اظهار کرد: ثبت احوال به یکی از سازمان های کلیدی و مدرن در کشور تبدیل شده که خیز قابل توجه آن به سمت ارائه خدمات فناورانه سبب رضایت هر چه بیشتر مردم شده است.
افشاری نژاد با اشاره به اهمیت اطلاع‌ رسانی پیرامون دریافت کارت ملی هوشمند و پایان یافتن زمان کارت‌ های قدیمی کاغذی اظهار امیدواری کرد: در بخش‌ هایی همانند تیرور با فعالیت دفتر پیشخوان تا پایان سال، تمامی اهالی برای دریافت کارت اقدام کرده و زمان مراجعه خود را به ماه ‌های پایانی سال موکول نکنند.
یک میلیون و 250 هزار نفر از جمعیت بالای 15 سال در هرمزگان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که 700 هزار نفر از ابتدای اجرای این طرح (از سال 91 تا پایان آذرماه امسال) تاکنون درخواست داده اند و برای 650 هزار نفر کارت صادر شده است.
از این تعداد 600 هزار فقره کارت ملی هوشمند به متقاضیان تحویل شده است و 550 هزار نفر نیز هنوز هیچ اقدامی برای دریافت کارت نکرده اند.
هم اکنون 177 ایستگاه کاری در استان هرمزگان نیز خدمات ویژه کارت ملی هوشمند به مردم ارایه می دهند.
بخشی از این ایستگاه ها در اداره ها و نمایندگی های ثبت احوال ، بخشی در دفترهای پیشخوان دولت و تعدادی نیز در اداره های پست مستقر هستند.
شهرستان میناب با 300 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار دهنده: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.