به گزارش ایرنا، حجت ‌الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده در خطبه های نمازجمعه این هفته جزیره کیش افزود: کمک های اهدایی کیشوندان با 7 سورتی پرواز هوایی به استان کرمانشاه ارسال شده است.
وی اظهار کرد: از همان روزهای نخست زمین لرزه در غرب کشور گروه های مردمی و نهادهای اجتماعی و سازمان منطقه آزاد برای کمک به آسیب دیدگان این زمین لرزه پای کار بودند.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند که به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
خطیب جمعه کیش هم چنین با اشاره به پنجم دیماه مصادف با فرمان تاریخی امام (ذه) مبنی بر تاسیس سپاه حفاظت فیزیکی هواپیمایی افزود: بر اساس گزارش اعلام شده این مسوولان این نهاد ، از سال 1362 تاکنون 26 فقره هواپیما ربایی در آسمان توسط این یگان کشف و خنثی شده است.
وی گفت: بر اساس این گزارش همچنین 100 فقره اقدام به هواپیما ربایی در روی زمین توسط فرزندان این انقلاب در سپاه حفاظت فیزیکی هواپیمایی کشور کشف و خنثی شده است.
6993 /7408 * خبرنگار: اکبر بهاروند * انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.