به گزارش ایرنا، راضیه سلطان عباسی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: حجت الاسلام و المسلمین رضا اسکندری معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان از سخنرانان ویژه این همایش یک روزه هستند.
وی بیان داشت: در این همایش به موضوع های نظام تعلیم و تربیت، جایگاه و اهداف طلبگی، کرسی آزاد اندیشی در خصوص کارآمدی اجتماعی طلبه (زن، خانواده و اجتماع) و اهدای جوایز به برترین های مسابقه متن ادبی «چرا طلبه شدم» پرداخته می شود.
معاون فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان اظهار کرد: این همایش هر سال در راستای شناخت جایگاه طلبگی و آگاهی سازی در خصوص محورهای آموزشی، تربیتی و پژوهشی انجام می شود.
سلطان عباسی بیان داشت: انتظار می رود طلبه ها با شرکت در همایش طلیعه حضور چشم انداز روشنی برای آینده داشته باشند و در پایان 5 سال تحصیلی و گذراندن 10 ترم در محورهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هم چنین فضای تبلیغی در جامعه فعالیت مناسبی داشته باشند.
وی اظهار امیدواری کرد بانوان طلبه در آینده عضو مفید، کارآمد و پویایی برای خود و جامعه باشند.
در حال حاضر یک هزار و 435 طلبه در 13 مدرسه حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.
7195/7408
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.