به گزارش ایرنا، فریدون همتی یکشنبه شب در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان با تاکید بر ارتقاء رتبه استان در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید ، اظهار داشت: هم اکنون 132 واحد تولیدی این استان در صف انتظاردریافت تسهیلات بانکی هستند که بانکها این میزان باید پرداخت کنند.
نماینده عالی دولت در هرمزگان یاد آور شد: میزان تسهیلات 167 پرونده معرفی شده به بانکها رقمی برابر307 میلیارد تومان بوده است.
همتی با بیان اینکه باید فضای جدید و پرشتابی برای رونق تولید در هرمزگان ایجاد شود ، گفت: باید به حدی در این عرصه کار شود که هرمزگان در میان استان‌ های برتر در عرصه رفع موانع تولید قرار گیرد.
وی تاکید کرد: برای کسب رتبه برتر کشوری نیاز است بانک‌ها با یک برنامه دقیق طی دو هفته آینده خیز بلندی برای پرداخت تسهیلات در این زمینه داشته باشند تا به رتبه‌های برتر برسیم.
استاندارهرمزگان از کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان خواست در توسعه و شتاب بخشیدن به حرکت اقتصادی جدید در هرمزگان مشارکت کنند.
همتی تصریح کرد: زمینه بسیار مناسبی برای رونق فعالیت‌ واحدهای تولیدی کوچک و متوسط فراهم شده و از فعالان و کارآفرینان هرمزگانی می‌خواهیم در این عرصه وارد شده و ما نیز شرایط را برای پرداخت تسهیلات در اسرع وقت به آنان فراهم می‌کنیم.
وی با تاکید بر لزوم معرفی طرح ‌های مناسب تولیدی و اقتصادی در هرمزگان ، خاطرنشان کرد: در صورت معرفی طرحهای اقتصادی مناسب و قابل توجیه در زمینه های مختلف ، ما آمادگی داریم تا با رایزنی با مدیران کشوری، بیش از رقم مشخص شده، جذب تسهیلات جهت اجرای این طرح‌ها داشته باشیم.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: بحث اقتصاد مقاومتی برای کشور بسیار مهم است و تمرکز اصلی مدیریت کشور بر این موضوع قرار گرفته تا تولید رونق یابد و شاهد ایجاد اشتغال و افزایش صادرات باشیم .
همتی اضافه کرد : در این زمینه هیج بهانه ‌ای برای کار نکردن قابل قبول نیست و مدیران باید سرعت اجرای اقدام های خود را افزایش دهند.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده
* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.