به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار عزیز اله ملکی روز چهارشنبه افزود: در عملیات نخست ماموران مستقر در ایست و بازرسی « برکه سفلین » ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از مسیر بندر خمیر به بندر لنگه در حال حرکت بود ، مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران با شگرد پلیسی در بازرسی از این کامیون مقدار 507 کیلو گرم ماده مخدر تریاک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود را کشف و یک متهم در این زمینه دستگیر کردن.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین در عملیاتی دیگر مموران انتظامی شهرستان های بندرخمیر و حاجی آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی با توقیف پنج دستگاه موتورسیکلت ، مقدار 243 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و سه متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
سردار ملکی با اشاره به اینکه قاچاق و مصرف مواد مخدر تبدیل به معضلی بزرگ در جامعه بشری شده است، تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی استان به صورت شبانه روزی در حال مقابله با این پدیده هستند و با تلاش های روز افزون خود اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهند داد.
نیمه نخست امسال حدود 28 تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در استان هرمزگان کشف شد.
استان هرمزگان بواسطه همسایگی با 2 استان سیستان و بلوچستان و کرمان به نوعی بستر و محل انباشت مواد مخدر شده است چرا که قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از این استان ها باید از مسیر خشکی و دریایی هرمزگان عبور کنند.
امروز روش حمل و نقل مواد مخدر از خشکی به دریا کشیده شده و با توجه به مرز طولانی هرمزگان از جاسک تا پارسیان به طول 900 کیلومتر، قاچاقچیان مواد مخدر این مسیر را با شناور و قایق های تندرو در پیش گرفته اند.
7195/ 6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.