صالح دریا نورد سه شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود : از پروژه های یاد شده 122 پروژه آن تکمیل شده ومابقی نیمه تمام بوده که به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی ادامه داد: از پروژه های یاد شده 15 پروژه برای تکمیل و استفاده به بخش خصوصی واگذار شده و 14 پروژه هم جدید (آغاز نشده) بوده است.
وی اضافه کرد: با توجه به کمبود بودجه دراین بخش و شتاب بیشتر به پروژه های عمرانی برای بهره برداری 70 پروژه عمرانی هم سال جاری باید به بخش خصوصی واگذار شود.
بنا به اظهار رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان ، 975میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل یک هزارو 200 پروژه نیمه تمام دراین استان نیاز است.
دریانورد خاطر نشان کرد: این پروژه ها ازسال 90 تاکنون به دلایل مختلف از تخصیص اعتبار کافی بازمانده و نیازمند بودجه برای تکمیل آنها است.
وی ، علت محروم شدن این پروژه ها از تخصیص اعتبار را انباشت این پروژه ها از سال های گذشته دانست و ادامه داد: با توجه به اینکه هرسال تعدادی پروژه به پروژه ها اضافه می شود ، امکان بهره برداری از آنها بصورت همزمان وجود ندارد لذا به سال های بعد موکول می شود.
دریانورد بیان داشت: دولت با توجه به محدودیت های منابع مالی خود برای مشارکت دادن سایر بخش ها به خصوص بخش خصوصی در تکمیل پروژه ها اقدام کرده و مسئولان استان هرمزگان هم به پیروی از دولت نسبت به واگذاری پروژه ها اقدام کرده اند.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.