به گزارش دریافتی روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار عزیزاله ملکی افزود: روز یکشنبه هفته جاری، در پی دریافت خبری مبنی بر مفقود شدن یکی از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شد یکی از کارکنان یک طلافروشی در بندرعباس به گروگان گرفته شده که در اقدامی سریع تیم های عملیاتی تشکیل و پس از سه روز تلاش شبانه روزی، در شامگاه روز گذشته و در یک عملیات ضربتی گروگانگیران در مخفیگاه شان دستگیر و فرد ربوده شده نیز صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا تاکنون 2 متهم دستگیر شدند و تحقیق ها پلیسی برای روشن شدن این موضوع ادامه دارد.
وی اظهارداشت: آدم ربایان که تبعه خارجی بودند در تماس های تلفنی با خانواده فرد ربوده شده درخواست مبلغ یک میلیارد تومان در قبال رهایی داشته و قصد انتقال گروگان را به یکی از کشورهای همسایه داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس مجرمان در ارتکاب این عمل مجرمانه ناکام ماندند.
گفتنی است در پی رهایی گروگان، شهروندان بندرعباس با ارسال پیام و مراجعه حضوری از اقدام به موقع و ضربتی نیروی انتظامی تشکر کردند.
7195/6048
تنظیم کننده: رقیه غلامی زاده **انتشار: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.