به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، سردار عزیزاله ملکی گفت: در راستای اجرای طرح های پاکسازی و به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر همه جاده های برون شهری، به مدت 72ساعت تشدید طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر استان اجرا شد.
وی افزود: مأموران انتظامی استان در این مدت با متوقف کردن هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف یک تن و 409 کیلو ماده مخدر تریاک و 36 کیلو ماه مخدر حشیش شدند.
سردار ملکی با اشاره به گرفتن مجوزهای قضایی جهت بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران مرگ تصریح کرد: در این طرح با تلاش مأموران، در پاکسازی محله های آلوده و جرم خیز، 52 قاچاقچی مواد مخدر و 341 نفر معتاد دستگیر شدند.
سوم مرداد امسال سردار اسکندر مومنی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی در جریان بازید از کشفیات کالای قاچاق هرمزگان اظهار داشت: کشف مواد مخدر در هرمزگان نسبت به میانگین کشفیات کشوری کمتر است و با بسیج منابع و امکانات و اتخاذ شیوه های جدید شاهد افزایش کشفیات در استان هرمزگان خواهیم بود.
پس از این اظهارنظر سردار مومنی، خبرهای کشف مواد مخدر در استان هرمزگان افزایش یافت و وی دو روز پیش، (جمعه31شهریور) در جریان حضور مجدد در بندرعباس گفت: کشفیات مواد مخدر هرمزگان در سه ماهه اول امسال مقداری کاهش داشت اما در دو ماه بعدی آمار کشفیات افزایش یافت که با روند کنونی انتظار می رود مجموع کشفیات تا پایان سالجاری نسبت به سال گذشته بیشتر شود.
حدود یکماه قبل(هفت شهریور) نیروی انتظامی مجموع کشفیات مواد مخدر امسال در هرمزگان را 27تن اعلام کرد.
2094/6048
خبرنگار:هومن محمدکرمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.