به گزارش ایرنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در روز چهارشنبه گفت: چهارمین دوره جشنواره تئاتر شهرستان با حضور 6 گروه از میان 12 گروه متقاضی از عصر امروز آغاز شد و 'کمات' به کارگردانی فتاح تیمار، 'راش' به نویسندگی و کارگردانی عبدالرسول رنجبر و 'قرق دریا' به کارگردانی مهدی زارعی تا ساعت 22 امشب به نمایش درمی آید.
حجت الاسلام سیدمهدی موسوی اجاق افزود: 'چیچک های موم گَپو'، 'جهله های شکسته' و 'لوار' سه نمایش دیگری هستند که فردا چهارشنبه در روز دوم جشنواره با حضور حمید رضا اردلان، مهدی میامی و حسن رونده به عنوان داور به روی صحنه می روند.
وی با اشاره به حضور اصغر همت به عنوان مهمان ویژه در این جشنواره بیان کرد: 6 نمایش در مجموع طی برگزاری جشنواره از 21 تا 23 شهریور ماه به نمایش درمی آید و علاقه مندان می توانند جهت تماشا از ساعت 16 تا 22 در تالار آیینه این اداره ارشاد منطقه آزاد قشم حضور یابند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به راهیابی نمایش 'وهم سرخ' به جشنواره تئاتر فجر سال گذشته بیان کرد: یک گروه از میان هنرمندان 6 گروه تئاتر با نظر داوران در روز پایانی، به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می یابد.
8123/6048
خبرنگار: محمد ملا حمزه زاده ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.