به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری عصر چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت پروژه های راهسازی هرمزگان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: در دولت یازدهم با همت خوبی که صورت گرفت، هزار کیلومتر راه روستایی در طول یک سال در هرمزگان احداث و بهسازی شد که امید زیادی در میان مردم ایجاد کرد.
وی ادامه داد: احداث هزار کیلومتر راه روستایی یک کار جهادی بی نظیر در استان بود و هم اکنون نیز برای احداث هزار کیلومتر دوم راه روستایی در هرمزگان به منظور بهره مندی مردم در روستاهای بالای 20 خانوار ، نیازمند کمک هستیم.
جادری بیان داشت: تکمیل و بهسازی 35 کیلومتر از جاده میناب – جاسک و احداث 50 کیلومتر بزرگراه کوه مبارک – جاسک از جمله دیگر پروژه های مهم راهسازی درهرمزگان است.
استاندار هرمزگان گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای احداث پالایشگاه هرمز و شهرک صنعتی ایران و چین در کوه مبارک و اشتغال هزاران نفر در آن منطقه، نیاز است زیرساخت مهم راه برای این پروژه ها در شرق هرمزگان ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: احداث کمربندی بندرخمیر، احداث پنج زیرگذر در جاده دهنو و سرخون در شهرستان بندرعباس و احداث بزرگراه ساحلی بندرعباس به تیاب که مسیر بندرعباس به میناب را کاهش می دهد از دیگر درخواست ها در این زمینه است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.