موسی جاودان شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد خَلاقی باید بکار گرفته شوند که با شرایط روز جامعه همراه بوده و دارای ایده و نظرهای کاربردی باشند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نیروهایی نیاز است که در زمینه اشتغال و کار آفرینی دارای تخصص و ایده باشند تا بتوانند برای رفع مشکل بیکاری از داشته های خود و ظرفیت های پیرامونی به خوبی استفاده کنند.
وی اضافه کرد: علاوه بر خلاق بودن به داشتن درک عمیق از مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی هم از ویژگی هایی است که وزرا باید داشته باشند.
عضوهیات علمی دانشگاه هرمزگان بیان کرد: راهکارهایی که این افراد برای حل مسائل و مشکل ها می دهند واقع بینانه و منطبق با مشکل روز و اجرایی است.
به گفته جاودان، نداشتن تعصب نسبت به مسائل روز و بهره گیری از نظرهای دیگران هم برای وزرا امری لازم بوده که می توان آنها را در مسیر خود یاری دهد.
وی ابراز داشت: از آنجایی که وزرا نقشه راه را ترسیم می کنند باید افرادی متعهد و با انگیزه و به دور از حس ریاست طلبی و باهوش باشند زیرا افراد باهوش چندین راهکار مختلف برای حل یک مشکل ارائه می کنند.
وی خاطر نشان کرد: داشتن روابط اجتماعی قوی که وزرا بتوانند با اقشار و گروه های مختلف اجتماعی به خوبی ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند هم جز ویژگی هایی است که در انتخاب اعضاء دولت دوازدهم باید مد نظر قرار گیرد.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.