به گزاش ایرنا، داریوش باقر جوان یکشنبه در تشریح عملکرد خردادماه این اداره کل افزود: 32 درصد از این ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 68 درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بوده است.
وی بیان داشت: متوسط نرخ جریان ترافیک در سطح جاده های استان معادل 200 وسیله نقلیه در ساعت بوده، که بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به بندرعباس-بندر شهید رجایی با نرخ جریان تردد یکهزار و 104 وسیله نقلیه در ساعت و کمترین نرخ جریان ترافیک با 19 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور سه راهی چهوو - لامرد بوده است.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان اظهارکرد:محور بندرعباس- بندرشهید رجایی با 256 هزار و 597 بیشترین حجم تردد با وسایل نقلیه سنگین را داشته است.
جوان یادآورشد: سرعت متوسط تردد در شبکه راه های دارای تردد شمار استان در مدت یاد شده 71 کیلومتر در ساعت بوده که بیشترین سرعت متوسط در این مدت 119 کیلومتر در ساعت مربوط به محور درگهان - قشم بوده است.
وی خاطرنشان کرد: 10 درصد وسایل نقلیه در جاده های هرمزگان فاصله طولی مجاز بین 2 خودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف رعایت نکردن فاصله طولی مجاز مربوط به محور بندرشهید رجائی- بندرعباس با 220 هزار و 756 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.
جوان با تاکید براینکه در تمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه روز بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنند، بیان داشت: اطلاعات متخلفان سرعت غیرمجاز بصورت آنلاین و مستقیم جهت اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می شود.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.