به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری عصر شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: در سال جاری برای استمرار رونق تولید، حفظ اشتغال فعلی، ایجاد اشتغال جدید و افزایش رشد اقتصادی در کشور هدف گذاری شده است.
وی بیان داشت: بسته های رونق اقتصادی ابلاغ شده و اقدامات حمایت از تولید و رونق اقتصادی در قالب این پنج بسته انجام می شود.
وی تصریح کرد: بسته های حمایتی پنج گانه رونق اقتصادی ابلاغ شده شامل ارتقا توان تولید ملی، تامین مالی و سرمایه گذاری، جذب توسعه و تعمیق تکنولوژی، تجارت خارجی و اشتغال و توانمندسازی نیروی کار است.
استاندار هرمزگان افزود: برای رسیدن به این اهداف باید تامین سرمایه در گردش برای 10 هزار بنگاه اقتصادی، تامین تسهیلات مورد نیاز برای شش هزار طرح نیمه تمامی که پیشرفت فیزیکی 60 درصد دارند و تامین مالی مورد نیاز برای بازسازی و نوسازی پنج هزار واحد اقتصادی از طریق پرداخت تسهیلات بانکی در سطح کشور، انجام شود.
جادری تصریح کرد: بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی قرار دارند و شرط پرداخت تسهیلات رونق تولید نیز افزایش 10 درصدی تولید و افزایش 10 درصدی تعداد شاغلان است.
وی بر لزوم شناسایی رفتارهای نامطلوب اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: یکی از این موارد مصرف گرایی و اسراف است که باید آن را اصلاح کنیم.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.