به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر شریفی منتخب مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (دوشنبه 22 خرداد) مجلس شورای اسلامی که در انتخابات میان دوره‌ای به مجلس راه پیدا کرده بود سوگند نمایندگی یاد کرد.
متن سوگند به شرح زیر است:
بسم ‏الله ‏الرحمن ‏الرحیم
من در برابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‏‌ای را که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‏‌ها و نوشته‏‌ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آن‌ها را مد نظر داشته باشم.
ناصر شریفی از حوزه انتخابیه بندرلنگه ، بستک و پارسیان استان هرمزگان در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در روز 29 اردیبهشت ماه رای لازم برای ورود به مجلس را کسب کرد.
ناصرشریفی ازمیان هفت کاندید انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی غرب هرمزگان ، 38هزارو 799رای ( 32/27درصد) کسب کرد.
سه شهرستان بندرلنگه ، بستک و پارسیان یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در اختیار دارند و با راه یابی این نماینده به مجلس ، شمار نمایندگان استان هرمزگان به پنج نفر رسید وکامل شد ، سه نفر در حوزه بندرعباس و یک نفر از حوزه شرق استان پیشتر به مجلس راه یافته بودند.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری ، بستک در 210 کیلومتری و پارسیان در 400 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.