به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، بهروز اکرمی در دومین نشست شورای اداری استان هرمزگان با تشریح آخرین وضعیت برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان، عنوان کرد: تعداد کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر در هرمزگان 810 نفر است که برای به دست آوردن 198 کرسی شوراهای شهر رقابت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای روستا در هرمزگان 7609 نفر است که برای 4216 کرسی شوراهای روستایی در حال رقابت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نیز 11 نامزد وجود دارد که یک نفر به عنوان نماینده این حوزه انتخاب خواهد شد.

اکرمی تصریح کرد: تعداد واجدین شرایط رای دادن در انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان، یک میلیون و 166 هزار نفر و تعداد رای اولی ها در هرمزگان 33 هزار و 408 نفر است.

وی اظهار داشت: برای انتخابات 29 اردیبهشت در هرمزگان هزار و 474 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با بیان اینکه همه انتخاباتی که تا کنون در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده مهم بوده و انتخابات پیش رو نیز بسیار مهم است، اضافه کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رقم بخورد.

اکرمی بیان داشت: وزارت کشور مسئول اجرای انتخابات است اما همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند در برگزاری انتخابات به مجریان و ناظران کمک کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 647325
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.