به گزارش ایرنا محمدرضا حاتمی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پنج بانک کشاورزی، صادرات، ملی، تجارت و سپه در این مرحله جرایم دیرکرد وام ها تا سقف 25 میلیون تومان را در استان می بخشند.
وی ادامه داد: این مرحله که تا 31 اردیبهشت ادامه می باید وام گیرنده باید اصل وام را به یکباره تسویه کرده تا مشمول این بخشودگی شود.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها ابرازداشت: در مرحله اول که از دوم اسفند سال 95 آغاز شده بود و بانک کشاورزی تا 16 فروردین سال جاری انجام داد6 هزار و 52 فقره پرونده با مبلغ 35 میلیارد و 700 میلیون تومان ( 357 ملیلیارد ریال) در استان مورد بخشودگی قرار گرفت.
وی اشاره کرد: از پرونده های یاد شده تعداد 2 هزار و 629 پرونده در بانک کشاورزی، یک هزار و 918 پرونده در بانک صادرات، یک هزار و 272 پرونده در بانک ملی، 237 پرونده در بانک سپه و 195 پرونده در بانک تجارت بوده اند.
حاتمی پیش بینی کرد: تا پایان این مرحله از طرح جرایم تسهیلات بانکی زیر 100 میلیون تومان تعداد 10 هزار پرونده مختومه شود.
وی افزود: بر اساس پیش بینی ها حدود 100 هزار پرونده در هرمزگان مشمول طرح جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان می شوند.
مدیر شعب بانک کشاورزی هرمزگان بیان داشت: شعب این بانک تا ساعت 10 شب آماده ارائه خدمات به مشمولان این طرح هستند و در روزهای تعطیل شعب کشیک امور بانکی مربوط به بخشودگی جرایم را انجام می دهند.
دبیرکمیسیون هماهنگی بانک های هرمزگان یادآور شد: 15 عضو این کمیسیون یک هزار و 100 میلیارد تومان (11 هزار میلیارد ریال) مطالبات غیر جاری دارند و کل نقدینگی هرمزگان در سال گذشته برابر با 100 هزار میلیارد ریال بوده است.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.