به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مراسم استقبال از نیما راهی زاده که به همراه تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا در تهران با شکست لبنان قهرمان شدند، با حضور رئیس هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس، رئیس کمیته داوران هیات بسکتبال هرمزگان، عضو هیات رئیسه بسکتبال استان، رئیس کمیته پیشکسوتان بسکتبال بندرعباس و اعضای هیات رئیسه بسکتبال بندرعباس است.
ملی پوش شایسته تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران و هرمزگان در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم فعلی یکی از بهترین تیم های نوجوانان بسکتبال سال های اخیر است.
نیما راهی زاده افزود: تیم ما شایسته قهرمانی بود و تیم بسکتبال نوجوانان کشورمان در تورنمنت مجارستان هم بسیار عالی ظاهر شد و توانست قهرمان شود.
وی بیان کرد: در رقابت های غرب آسیا به میزبانی تهران برگزار شد و تیم های عراق، سوریه، اردن و لبنان حضور داشتند که در بازی پایانی با شکست 72 بر 64 لبنان قهرمان غرب آسیا شدیم و جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست آوردیم.
راهی زاده اظهار داشت: با مصدومیتی که در بازی با اردن برایم پیش آمد نتوانستم تیمم را همراهی کنم و امیدوارم با تمرین ها و آمادگی بیشتر بتوانیم در مسابقات آسیایی عالی ظاهر شویم و بر سکوی قهرمانی قرار گیریم.
تیم ملی نوجوانان کشورمان توانست به عنوان تنها تیم بدون باخت مسابقات غرب آسیا عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.
تیم‌های نوجوانان ملی لبنان، سوریه، اردن و عراق به ترتیب در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفتند.
هفتمین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال نوجوانان غرب آسیا به میزبانی تهران برگزار شد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.