به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار عزیزاله ملکی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سه سارق زن  که با کارت بانکی مسروقه اقدام به خرید 196 قطعه طلا کرده بودند در شهرستان بندرعباس خبرداد و اظهارداشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه پژو پارس و سمند در سه راه گمرک بندرعباس، ماموران کلانتری 11 شهرستان بلافاصله در محل حاضر و خودروها را جهت بررسی به یگان انتقال دادند.

وی بیان‌داشت: در تحقیقات اولیه راننده خودروی پژو پارس اظهارداشت که یک عدد کیف دستی حاوی  رمز وعابر بانک و تعدادی مدارک درخودرو بوده به سرقت رفته که با بررسی‌های بیشتر راننده خودرو اعلام کرد در حین تصادف دو زن هم سرنشین خودرو بودند که احتمال سرقت توسط آنان داده شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: مالباخته حدود ساعت 10 شب مطلع می شود که مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال از کارت وی برداشت شده است که با هماهنگی و همکاری مسئول بانک مربوطه، حساب وی مسدود و با بررسی های دقیق تر مشخص شد که این برداشت وجه در قبال خرید سکه و طلاجات در یک طلافروشی صورت گرفته است.

سردار ملکی تصریح کرد: بلافاصله واحد صنفی مورد نظر شناسایی و با بهره‌گیری از دوربین های مداربسته موجود در طلا فروشی، چهره 3 نفر خانم سارق شناسایی و با بهره گیری از شیوه های پلیسی یکی از خانم‌ها در اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر که متهمه در بازجویی اولیه به سرقت کیف دستی و همچنین خرید 79 عدد سکه تمام بهار آزادی، 83 ربع سکه، 32 عدد نیم سکه و 2 عدد سرویس طلا از طریق کارت بانک مسروقه اعتراف کرد.

وی بیان داشت: با راهنمایی و همکاری متهم دستگیر شده دو  همدست وی نیز که زن بودند شناسایی و دستگیر و تمام طلا جات مسروقه از سارقان کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح عملکرد یک هفته گذشته فرماندهی انتظامی استان اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی  وانجام کار اطلاعاتی دریک هفته گذشته، 9 میلیون و 370 هزار نخ سیگار، 4هزار و852ثوب البسه و 10 تن و 520 کیلو برنج قاچاق کشف شد.

سردار ملکی ابرازداشت: همچنین در این مدت 5 هزار و 486 متر پارچه، 48 کیلو چای، 590 دستگاه لوازم خانگی، 169 قطعه خودرویی، 6هزار و 587 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 20راس احشام قاچاق  فاقدمدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به توقیف 60 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق تصریح کرد :ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در مدت مذکور 42 میلیارد و 541 میلیون ریال برآورد شده است که 70 متهم در این زمینه دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان با قدردانی از مردم از آنان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با 110، پلیس را در مقابله جدی با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 618799
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.