به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک، محمد احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصوبه توقیف و خروج کشتی‌های چینی از آب‌های شهرستان جاسک صادر شد، اظهار داشت: به منظور دفاع از حقوق صیادان بومی که معیشت 5  هزار و 700 نفر بهره‌بردار را تامین می‌کنند.

وی بیان‌ داشت: با حضور و تدبیر استاندار هرمزگان، معاون سیاسی، مدیر کل امنیتی و انتظامی و سایر اعضا در محل اداره کل امنیتی استانداری تشکیل و مصوبه توقیف و خروج کشتی های چینی تا اطلاع ثانوی اخذ شد.

فرماندار جاسک گفت: ما موظف هستیم در راستای منشور اخلاقی شهروندی، از منافع مردم با اقتدار و قدرت در چارچوب قانون دفاع کنیم.

وی بیان‌کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، اخذ این مصوبه به منزله تحقق‌بخشی از شعار سال در شهرستان جاسک است.

احمدی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و دولت بر رونق اقتصادی و معیشت مردم، دولت با نصب‌العین قرار دادن منویات معظم له، با مهار تورم و ایجاد ثبات و آرامش در بازار و جامعه، در حوزه اقتصادی کارنامه درخشانی دارد و نباید اجازه داد در سالی که به نام اشتغال نامگذاری شده؛ حتی یک نفر هم بیکار باشد.

فرماندار جاسک بیان داشت: اخذ مصوبه توقیف و خروج کشتی‌های چینی تا اطلاع ثانوی و اجرای آن موجب می شود ضریب امنیتی در حوزه اقتصاد دریا محور در 230 کیلومتراز آب‌های ساحلی شهرستان جاسک و منطقه مکران، با ایجاد امنیت شغلی صیادان افزایش می‌یابد.

احمدی ضمن تقدیر از حمایت و همراهی اداره کل اطلاعات استان و شهرستان در دفاع از حقوق صیادان بومی جاسک گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های شیلات در جهت رونق و توسعه صید و صیادی که از سوی مدیر کل شیلات در دستور کار دارند ستودنی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612228
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.