حجت الاسلام محمد بنی خزاعی شنبه درگفت وگوبا ایرنا اظهارداشت: مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور به مدت سه روز درمسجدهای یاد شده وبا حضور خواهران وبرادران متعکف برگزار می شود.
وی برنامه های ویژه ایام معنوی اعتکاف را برگزاری نشست توجیهی ویژه معتکفان ، بازدید جمعی مسئولان از مساجد برگزار کننده اعتکاف ، توزیع بسته های فرهنگی بین مجریان برنامه ،سخنرانی روحانیان در جمع معتکفین عنوان کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب تصریح کرد : از جمله برکات معنوی واجتماعی خود سازی و تهذیب نفس وامسال یک مسجد در محله 95 دستگاه ویژه نوجوانان پیش بینی شده است .
بنی خزایی خاطر نشان کرد : هرگونه بهره برداری از مراسم معنوی اعتکاف برای تبلیغات نامزد های انتخاباتی درمساجد ممنوع است و با انها برخورد جدی صورت می گیرد .
همزمان با ایام البیض ، سحرگاه 13 رجب سالروز میلاد مسعود حضرت علی (ع) ، معتکفان با حضور در مساجد به مدت سه روز با خدای خویش دردل خواهند کرد و از این مسیر آسمانی و طواف حریم الهی خود را ملکوتی می کنند.
معتکفان در جشن بزرگ آسمانی به مدت سه شبانه روز، به میهمانی حضرت حق می روند و از این رهگذر قلب های خود را در سجاده سبز توبه تطهیر و درون خود را صیقل می دهند.
مراسم اعتکاف 13تا 15 رجب (22 تا 24فروردین 96) با شرکت بیش از 17هزار نفر در استان برگزار می شود.
شهرستان میناب با بیش از 250 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.