به گزارش ایرنا' احمد رحیمی پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان از 28 اسفند 95 در رودان افزود: 11 واحد آموزشی برای اسکان و ارائه خدمات رفاهی و 2 آموزشگاه و یک سالن ورزشی جهت اسکان اضطراری میهمانان نوروزی در بخش شهری و روستایی در این شهرستان ساماندهی و تجهیز شد.
وی ادامه داد: از 28 اسفند 95 تا 12 فروردین 96؛ در مجموع یک هزار و 277 خانوار از خدمات 850 اتاق ویژه و درجه یک در مدارس و اماکن اقامتی اسکان فرهنگیان بهره مند شدند.
رحیمی پور با اشاره به استقبال گسترده میهمانان نوروزی از روستای زیارتی و گردشگری امامزاده سید سلطان محمد (ع)؛ خاطر نشان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال؛ 51 اتاق ویژه و درجه یک در قالب 11 مدرسه شامل 5 آموزشگاه در بخش شهری و 6 آموزشگاه در بخش روستایی با نرخ مصوب و اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش؛ اقامتگاه میهمانان فرهنگی، کارکنان دولت و بخش آزاد در شهرستان رودان بود.
وی در پایان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در تعطیلات نوروزی در رودان؛ از اسکان اضطراری مسافران و گردشگران خبر داد و بیان کرد: از مجموع میهمانان اسکان یافته؛ یک هزار و 400 نفر از خدمات اماکن اسکان اضطراری برخوردار شدند.
شهرستان رودان با جمعیتی افزون بر 124 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
شهرستان رودان بواسطه برخورداری از منابع بکر، جاذبه های گردشگری طبیعی، آب فراوان و رودخانه های دائمی، مناطق کوهستانی و سرسبزی های دلفریب و چشم نواز، آثار باستانی، وجود اماکن زیارتی، بقاع متبرکه و با داشتن مردمانی مومن، خونگرم، میهمان نواز، ساده و بی آلایش، مهربان و صمیمی به 'ˈبهشت جنوب'ˈ معروف است و چون نگینی زیبا و درخشان بر انگشتری خلیج تا ابد فارس می درخشد.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشاردهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.