به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رضا ترابی چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: امسال بیش از 15 هزار نفر از هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز به مناطق عملیاتی دریایی خلیج فارس اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس امسال با شعار من انقلابی ام تا 13 فروردین همزمان با هرمزگان در خوزستان و بوشهر نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: روزانه 700 نفر در دو نوبت با دو شناور مسافری و یک لندیکرافت ازاسکله پشت شهر بندرعباس به جزیره هرمز و تنگه هرمز می‌روند تا با گوشه‌ای از حماسه دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس در خلیج فارس آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد:فرماندهان دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه های ایثار و جهاد روایتگری این اردوها را برای شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور دریایی در بندرعباس برعهده دارند.
این مقام مسئول گفت: در این اردوها رشادت های فرزندان این ملت و مردم هرمزگان در رویارویی با امریکا در دوران دفاع مقدس که تا کنون ادامه دارد برای شرکت کنندگان تبیین می شود.
وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی در سه استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان را آشنایی هموطنان با اهمیت خلیج فارس و تنگه هرمز، بیان رشادت های مردمان جنوب کشور در مقابله با دشمنان و نشان دادن اشرافیت 100 درصدی جمهوری اسلامی بر تحرک های بیگانگان و اقتدار نیروی های مسلح در منطقه عنوان کرد.
اردوی راهیان نور دریایی از هشت سال گذشته در مناطق دریایی جنوب کشور برگزار می‌شود.
در این مدت بیش از 41 هزار نفر در اردوی راهیان نور دریایی خلیج فارس در هرمزگان شرکت کردند.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.