به گزارش ایرنا،‌ بهروز اکرمی شنبه در چهارمین نشست شورای سالمندان استان با تاکید ویژه بر اجرای مصوبه های شورای سالمندان توسط دستگاه های عضو، افزود: این برنامه باید در اختیار دفتر امور اجتماعی استانداری قرار گیرد تا برنامه ریزی های لازم در این راستان اندیشیده شود.
وی با تقدیر از همکاری دستگاه ها در اجرای اهداف شورای سالمندان، خواستار حضور یک نماینده ثابت در نشست ها از سوی ادارات و نهادها برای پیگیری موثر و سریعتر مصوبات شد.
معاون استاندار هرمزگان اظهارکرد: تشویق و تذکر به مدیرانی که در پیگیری و اجرای به موقع مصوبه های این شورا اهتمام ورزند و یا کوتاهی کنند، در راس اقدامات قرار گیرد.
در این نشست نمایندگان هر یک از دستگاه های عضو شورای کانون بازنشستگان و رئیس خانه سالمندان لقمان حکیم گزارشی از عملکرد دستگاه خود در راستای ارائه خدمت به سالمندان را ارائه دادند.
گفتنی است خانه سالمندان لقمان حکیم در سال 1373 زیر نظر بهزیستی راه اندازی شده و هم اکنون به شکل هیات امنایی از تعداد 75 نفر مرد و زن سالمند نگهداری می کند و تعداد 35 نفر در بخش های خدمات، مادریاری، پرستاری ، مددجویی و نگهبانی مشغول به کار هستند.
7195/6048
خبرنگار:رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده:خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.