به گزارش ایرنا، امیر محسن ضیایی جمعه در مراسم بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در بستک هرمزگان افزود: مهم ترین عامل در کاهش تلفات جاده ای، مردم هستند که باید برای حفظ جان خود، خانواده و دیگران به هشدارهای وعلائم جاده‌ای توجه کرده و با ارگان ها و نهادهای امداد رسان همکاری کنند.
وی بیان داشت: در آستانه سال جدید فرصتی برای بازدید از اجرای طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر در استان های بوشهر، فارس و هرمزگان فراهم شد که همه نیروها با اشتیاق آماده به خدمت و پا به کار هستند و امیدواریم امسال شاهد حوادث کمتری باشیم.
رئیس جمعیت هلال احمر اظهارکرد: با توجه به احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در خطه جنوبی کشور در هفته آینده در این سفر میزان آمادگی استان هرمزگان برای پاسخگویی مطلوب به حادثه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.
در این سفر همچنین رئیس جمعیت هلال احمر از مراحل ساخت پایگاه امداد جاده‌ای چاه بنارد بازدید کرد. این پایگاه در مساحت 3000 متر مربع واقع در حد فاصل بستک به بندرعباس ساخته می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر همچنین فردا شنبه 28 اسفندماه ، از پست های محور غرب هرمزگان و پست های مرکز استان بازدید می کنند.
گفتنی است براساس آمار جمعیت هلال احمر کشور، در نوروز 96 یکهزار و 333 ایگاه امداد رسانی در قالب ثابت، موقت و داوطلب یار راه‌اندازی شده است.
شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده**انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.