به گزارش خبرنگار ایرنا، علی محمد حمیدی دوشنبه در نشست هیات امنای انجمن خیرین مسکن ساز استان هرمزگان که با حضور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های مهم به دولت ها در تامین مسکن کمک کند.
وی با بیان اینکه تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم به خصوص قشر کم درآمد در قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: بهترین راهکار این است که دولت ها ظرفیت ها و زیرساخت ها را آماده کنند و با مشارکت مردم مسکن ساخته شود.
حمیدی خاطرنشان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده در سطح کشور و براساس سهمیه در نظر گرفته شده برای هرمزگان قرار است برای خانواده های دارای دو معلول در استان، مسکن احداث شود.
از آنجا که ساخت مسکن امری تخصصی است و هر نهاد یا تشکلی نمی‌تواند مسئولیت آن را بر عهده بگیرد انجمن خیرین مسکن ساز در سال 1387 با هدف تهیه مسکن برای نیازمندان با تکیه بر منابع افراد خیر تشکیل شد.
انجمن خیرین مسکن ساز در حقیقت جزئی از برنامه افتتاح حساب 100 حضرت امام(ره) برای تأمین مسکن کم درآمدها است که فرمان آن در 21 فروردین سال 58 صادر شد. این انجمن در سال 87 تشکیل شد و کل فعالیت‌ها و دبیرخانه آن زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد.
انجمن خیرین مسکن ساز در سال 89 در هرمزگان کار خود را آغاز کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.