وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر به منظور بررسی زیرساخت ها و ایران برای پشتیبانی از جام جهانی ۲۰۲۲ به کیش سفر می کنند.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ فروردین ماه با حضور در جزیره کیش دیدارهای دوجانبه باهم خواهند داشت.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، این سفر در پی دستور ویژه آیت‌الله‌ رئیسی‌ رییس جمهور کشورمان برای بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری جام جهانی قطر و همچنین پیگیری دیدار وزیر راه و شهر سازی کشورمان با وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر در جریان سفر آیت الله رییسی به کشور قطر برنامه ریزی شده است.

این وزرا در خصوص پشتیبانی ایران از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از جمله راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر ۲ کشور و توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران دیدار، گفت و گو خواهند داشت و تفاهمنامه هایی نیز امضا خواهند کرد.

در این سفر، سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی نیز برای معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه آزاد کیش و بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری و زیرساخت های حمل و نقل این منطقه، میزبان هیات‌های ایرانی و قطری خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.