فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان در حاشیه ورود به منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اهداف این ناوگروه در سفر به ایران را اعلام کرد.

فرمانده ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان گفت: نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشور پاکستان از گذشته روابط خوبی با یکدیگر داشته و دارند که برای تقویت این روابط به بندرعباس آمده‌ایم.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دریادار خان محمود آصف روز شنبه در حاشیه ورود به منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همچنین از دیگر  اهداف این سفر ایجاد زمینه برای آموزش و ارتباط بیشتر بین نیروهای دریایی ۲ کشور است.

وی ادامه داد: سه روز در بندرعباس حضور خواهیم داشت و پس از آن به پاکستان باز خواهیم گشت و در این مدت برای انجام تمرین های مشترک برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از استقبال گرم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران بسیار سپاسگزاریم.

ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان پیش از ظهر امروز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلوگرفت.

 ناوگروه پاکستانی شامل ۲ ناو نیروی دریایی در راستای سنت دریایی پاکستان و به منظور تقویت بیشتر روابط دو جانبه و دوستانه، امروز در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت و فرماندهان وکارکنان آن مورد استقبال همتایان ایرانی خود قرار گرفتند.

 این ناوها از روزهای سوم تا ششم ماه آوریل میلادی ۲۰۲۱(۱۴تا ۱۶) فروردین در بندرعباس حضور دارند که حامل پیام دوستی و همبستگی، صبح و شکوفایی برای مردم جمهوری اسلامی ایران و منطقه هستند.

ضیافت شام به میزبانی فرمانده " خان محمود آصف" روی عرشه ناو کشتی پاکستانی در روز یکشنبه با حضور وابستگان نظامی ، دیپلمات ها ومسوولان غیر نظامی، رسانه ها و نمایندگان گروه ها برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.