به گزارش خبرنگار مهر، تیمور دولتیاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور مقابله جدی با مخلان نظم عمومی، طرح ضربتی اقتدار به مدت ۲۴ ساعت در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۳۳۵ متهم شامل سارق، مظنون به سرقت، خرده فروش مواد مخدر، متهم تحت تعقیب، معتاد متجاهر، اتباع بیگانه، شناسایی و دستگیرشدند.

این مسئول انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در این رابطه تعداد ۴۷ نفر سارق دارای سوابق متعدد سرقت دستگیر که در بازجویی بعمل آمده به بیش از ۴۰ فقره سرقت سرقت منزل، خودرو، داخل خودرو، موتورسیکلت، اماکن و سایر سرقت‌ها اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

دولتیاری خاطر نشان کرد: در ادامه این طرح مأموران موفق شدند در چند مأموریت جداگانه بیش از ۱۹۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴ قاچاقچی مواد مخدر و همچنین ۱۶ نفر خرده فروش مواد را دستگیر و ۱۰۰ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع اوری کنند.

وی با اشاره به توقیف ۲۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق در اجرای این طرح، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس ضمن هشدار جدی به هنجارشکنان و مخلین نظم و امنیت عمومی، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق شماره تماس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.