قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در اقدامی خیرخواهانه با مشارکت مجتمع فولاد هرمزگان تعداد ۵۰۰ بسته مواد غذایی در ماه مبارک رمضان تامین و به نیازمندان تحت حمایت این نهاد و خانواده های آسیب دیده از کرونا در بندرعباس اهدا شد.
 جلیل تراهی افزود:ارزش هر سبد غذایی اهداشده ۲ میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.
وی بیان داشت: این اقدام در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان و در قالب رزمایش همدلی برای ایران همدل صورت گرفته است.
معاون کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: با توجه به شرایط کنونی که در اثر شیوع بیماری کرونا در کشور اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه با مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستند، می توانیم با هم افزایی بین بخشی و استفاده از ظرفیت های موجود در نهادها، دستگاه ها، شرکت ها و مجتمع های اقتصادی شادی و نشاط را به خانه های نیازمندان ببریم.
تراهی یادآورشد: مردم نیک‌اندیش و خیران می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق واریز خیرات، نذورات و کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۱۱۱۶۰۶۰۰۰۸ یا واریز به شماره کارت ۰۱۶۹-۹۹۹۶-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود در طرح ملی رزمایش همدلی برای ایران همدل شرکت کنند.
 درحال حاضر کمیته امداد هرمزگان به بیش از ۸۴ هزار خانوار نیازمند درسطح استان با جمعیتی افزون بر۲۰۴ هزار نفر خدمات معیشتی وحمایتی ارائه می‌کند

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.