رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: این طرح فرهنگی مذهبی با زیربنای ۲۵۰ متر مربع و اعتباری افزون بر ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در کنار مجتمع‌های مسکونی ولایت و امام علی(ع) دادگستری این استان به بهره‌برداری رسید.

علی صالحی روز شنبه در آیین افتتاح ساختمان این حسینیه به به ویژگی‌های اخلاقی این شهید والامقام اشاره کرد و افزود: خستگی ناپذیری و مجاهدت ورزیدن در راه پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی از ویژگی‌های مهم شهید سپهید قاسم سلیمانی بود.

وی توصیه کرد: همه باید تلاش کنیم با الگوبرداری از روحیه انقلابی و جهادی آن مجاهد نستوه، مسیر خدمت‌رسانی به مردم را با همت و انگیزه‌ای مضاعف دنبال کنیم.

رییس کل دادگستری هرمزگان ابرازامیدواری کرد: با حضور پرشور کارکنان دستگاه قضایی و خانواده هایشان در این حسینیه، بستر تقویت اخلاقیات و معنویت بیش از پیش فراهم شود.

صالحی در پایان از همه کسانی که به نحوی در ساخت، راه اندازی و تجهیز حسینیه شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری استان مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

با شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نشست شورای معاونان شهرداری بندرعباس نیز به پاسداشت مجاهدت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی مصوب شد یکی از خیابان‌های اصلی این شهر به نام این سردار بزرگ اسلام نامگذاری شود.

همچنین به پاس یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی، مجوز راه اندازی کانون فرهنگی هنری مسجد قدس بندرعباس به نام این شهید صادر شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و چند همرزم دیگر آنها، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در کشور عزای عمومی اعلام کردند.همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام جنایتکارانه آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.