امام جمعه قشم شامگاه دوشنبه در نشست تشکیل قرارگاه مرکزی این رزمایش گفت: رزمایش «کمک مومنانه» با هدف ایجاد وحدت، انسجام، هماهنگی و تجمیع ظرفیتهای قشم با تاکید بر مردمی بودن آن برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میثم تارم افزود: بحران کرونا در کشور باعث شد مردم و مسوولان در کنار هم با مدیریت و مقابله با این ویروس، فرهنگ و شجاعت اصیل ایرانی-اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

فرماندار قشم نیز گفت: طرح فاصله گذاری هوشمند تنها با همراهی مردم، رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از تجمعات برای پیروزی بر بیماری کووید-۱۹ موثر خواهد بود.
علیرضا نصری افزود: اجرای رزمایش «کمک مومنانه» لازمه وحدت در فرماندهی است و باید از عملکرد جزیره ای اجتناب کرد.


۳۰ هزار قشمی از برکات رزمایش «کمک مومنانه» بهره مند می‌شوند
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست گفت: طبق ارزیابی های انجام شده، حدود ۳۰ هزار نفر از شهروندان قشمی از این طرح بهره‌مند می‌شوند.
مرتضی شیخ زاده افزود: اقدام اولیه سازمان منطقه آزاد قشم در این رزمایش، تخصیص ۱۰ میلیون ریال از حقوق یک ماه تمامی کارمندان به دستور مدیر عامل منطقه آزاد است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم نیز گفت: اطلاعات ۶۰۰ خانوار آسیب دیده از بحران کرونا تهیه شده است که جهت بهره‌مندی از این رزمایش در اختیار قرارگاه مرکزی قرار خواهد گرفت.
غلامرضا غلامی افزود: شان و کرامت انسانی خانواده‌ها باید همچون گذشته در این رزمایش حفظ شود.
محمد سالاری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز گفت: پایگاه‌های بسیج و مساجد به دلیل پراکنده بودن در سطح جامعه روندشناسایی افراد نیازمند، توزیع عادلانه و جذب مشارکت‌های مردمی  را سرعت می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.