رییس شبکه بهداشت و درمان قشم عصر جمعه در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از کلینیک مزبور گفت: سه دستگاه تنفس مصنوعی (دستگاه ونتیلاتور)، یک دستگاه شوک قلبی، یک دستگاه نوارقلب و ۶ دستگاه ساکشن از جمله اقلام اهدا شده است.

حمیدرضا بهزادی افزود: یک تخت آی سی یو، ۴۰ تشک بیمارستانی و ۴۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری نیز دیگر اقلام اهدایی منطقه آزاد قشم به شبکه بهداشت است.

وی ادامه داد:  این تجهیزات و اقلام پزشکی جهت راه اندازی تخت‌های اضافی برای مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در محل کلینیک خلیج فارس قشم بکار گرفته می‌شود.

رییس شبکه بهداشت قشم تصریح کرد: اقلام اهدا شده نقش بسیار اساسی در مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا دارد و با این اقدام، محلی مجهز برای نگهداری این بیماران در این شهرستان فراهم شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: این سازمان از آغاز تشکیل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان قشم با تمام توان خود مسوولیت‌های اجتماعی خود را انجام داده است.

حسین مرادی مقصودبکی افزود: ضدعفونی شبانه روزی مراکز درمانی، اماکن پرتردد، ارایه اقلام بهداشتی به سازمان‌های مردم نهاد جهت توزیع بین مردم و تامین نیروهای خدماتی برای ضدعفونی بیمارستان پیامبر اعظم(ص)، بخشی از فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد قشم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین در استان ادامه دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.