فرماندار قشم شامگاه یکشنبه به خبرنگاران گفت: همچنین ۱۵۰ تُن شکر و ۱۰۰ تُن برنج برای جزیره نشینان پیش بینی شده است که توسط عاملان توزیع خواهد شد.

علیرضا نصری افزود: ۱۰۰ تُن میوه شب عید نیز شامل سیب درختی و پرتقال در نظر گرفته شده که با توجه به شرایط امسال، میزان کمتری از آن توزیع شود.

توزیع اقلام شب عید در ۴۳ نقطه از شهرستان قشم

وی ادامه داد: به منظور تمرکز زدایی در توزیع اقلام شب عید، امسال کالاهای اساسی با قیمت مصوب در ۴۳ نقطه از شهر قشم و بخش‌های مرکزی، شهاب و حَرّا توزیع می‌شود.

فرماندار قشم تصریح کرد: هشت نقطه از شهر قشم، پنج نقطه در بخش شهاب، چهار نقطه در بخش حرا و ۲۶ نقطه در بخش مرکزی برای توزیع این کالاها پیش‎بینی شده است.

وی افزود: باید محل توزیع این اقلام و قیمت‎های مصوب آن به اطلاع مردم رسانده شود و توزیع آن از نظر گرانفروشی و یا کم‌فروشی مورد رصد قرار بگیرد.

نصری ادامه داد: علاوه بر آن ستاد تنظیم بازار باید با ایجاد تیم‌های بازرسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط بر تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت ویژه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید با بازرسی‌های به موقع و ارائه گزارشات مستمر، بازار به گونه ای تنظیم شود که مردم دغدغه تامین اقلام مورد نیاز خود را نداشته باشند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.