مصطفی محب زاده عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به توصیه های موکد بهداشتی برضرورت پیشگیری از خطر ابتلا به ویروس کرونا کووید ۱۹ و برای صیانت از سلامت آحاد جامعه، پذیرش و تردد در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان میناب ممنوع می باشد.
وی بیان داشت: در شرایط فعلی و تا زمان کنترل ویروس  کرونا، تصمیم گرفته شد بقاع متبرکه به صورت موقت از پذیرش زائر جلوگیری کند و رفت و آمد در این اماکن معنوی ممنوع است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه میناب با بیان این که بقاع متبرکه شهرستان روزانه ضدعفونی می شوند، بیان کرد: به هیات امنا و مدیران اجرایی امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اعلام شد روزانه درب های ورودی و خروجی، اماکن متبرکه، دستگیره های ضریح مطهر ، جا مهری، سرویس های بهداشتی، زائرسرا و تمام سطوحی که در معرض تماس عمومی قراردارند، ضد عفونی و استریل کنندکه در دستور کار آنها قرار گرفته است.
محب زاده افزود: اداره اوقاف میناب پس از بازگشایی بقاع متبرکه علاوه بر ضدعفونی، برنامه و تمهیداتی برای محدود کردن فاصله زائران و دلدادگان امامزادگان از ضریح در نظرداردو هرگونه تغییر در تصمیم، تمهیدات و برنامه ها از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود.
وی اظهار داشت: در شهرستان میناب پنج بقاع متبرکه شاخص ازجمله امامزاده شامرعش ، شهمرادی ، حاج خادمی ، احمد آباد و باغگلان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.